Slevy a reklamace v účetnictví

Pokud zákazník obdrží vadné zboží nebo materiál nebo mu dodávka není dodána, může uplatnit u dodavatele reklamaci nebo požadovat slevu.

Datum publikace:23.07.2019
Autor:Kateřina Porubanová
Právní stav od:01.01.2019

Pokud zákazník obdrží vadné zboží nebo materiál nebo mu dodávka není dodána, může uplatnit u dodavatele reklamaci nebo požadovat slevu. Podle zákona o ochraně spotřebitele je prodávající povinen kupujícího informovat, jakým způsobem a kde lze reklamaci uplatnit. Standardní lhůta, ve které lze zboží reklamovat je 24 měsíců od nákupu zboží nebo dodání materiálu. Některé zboží má odlišnou záruční lhůtu. Jedná se o následující zboží: potraviny mají lhůtu 8 dní nebo do data minimální trvanlivosti, krmiva 3 týdny, živá zvířata 6 týdnů, nemovitosti 5 let. Pokud odběratel zakoupil zboží přes internet, může do 14 dnů odstoupit od smlouvy bez udání důvodu. Zboží ...

 

Přístup do této části mají jen registrovaní uživatelé 
s předplaceným přístupem.

Přihlásit

 

 

 

Nemáte přihlašovací údaje?

Roční přístup si můžete objednat zde:

Výhody předplaceného přístupu naleznete v části O PORTÁLU

 

 

Poznámky pod čarou:

Související články

Funkcie

Partneři

Nastavení souborů cookies

Tato webová stránka používé různé cookies pro poskytování online služeb, za účelem přihlášení, poskytování obsahu prostředníctvím třetích stran, analýzy návštevnosti a jiné. V souladu s platnou legislativou prosíme o potvrzení souhlasu případně nastavení vašich preferencí. Děkujeme.

Více informací.