Obchodní podmínky, Příloha 3

Datum publikace:06.03.2023

PŘÍLOHA Č. 3

 

Pravidla pro poskytování Daňové pohotovosti – bezplatného telefonického, chatového* a písemného odpovědního servisu, online rozhovorů a videorozhovorů při zakoupení Online produktů

 

 

1. Online produkty, ke kterým je bezplatně poskytován odpovědní servis

 

Odpovědní servis (dále jen „Servis“) je poskytován Uživatelům, kteří mají zaplacený roční, půlroční nebo čtvrtletní přístup k Online produktu uvedenému v bodě 1 a 2 Přílohy č. 1.

 

Servis je poskytován Uživatelům, kteří mají zaplacený přístup k Webovému portálu Daně pro lidi nebo k Online produktu Mzdy pro lidi nebo Webovému portálu Poradce pro veřejnou správu

 

 

2. Typy Servisu, které jsou poskytované Uživatelům k Online produktům uvedeným v bodě 1 této přílohy VOP

 

Typy Servisu pro Online produkty uvedené v Příloze č. 1 jsou poskytované jako přímá nebo doplňková součást Online produktů

 

Typ poradenství

Daně pro lidi

Mzdy pro lidi

Poradce pro veřejnou správu

Telefonické

x

x

Chatové

x

Písemné

Online rozhovor

Video rozhovor

xx

– má poradenství, x – nemá poradenství

 

 

3.  Pravidla pro poskytování Servisu

 

3.1. Servis, nebo také „Daňová pohotovost“, znamená obecný odpovědní servis, který Poskytovatel poskytuje v oblasti daní, účetnictví, mezd a personalistiky, a to ve všech formách uvedených v bodě 2 této Přílohy. Poskytovatel poskytuje obecné informace o platné úpravě v těchto oblastech, nikoliv závazné řešení nebo doporučení v konkrétním případu řešeném Uživatelem. Informace poskytované v rámci Servisu jsou poskytovány odborníky z ekonomické oblasti (daňové, účetní) a personální oblasti (mzdy a personalistika) a jsou poskytovány pouze na základě informací poskytnutých/předaných Uživatelem Poskytovateli. Servis je poskytován
s náležitou odbornou péčí, přičemž má pouze informativní charakter. Poskytovatel nenese odpovědnost za jakoukoliv přímou či nepřímou újmu způsobenou postupem Uživatele či třetích osob na základě poskytnutí Servisu.

3.2. Poskytovatel poskytuje všechny přímé typy Servisu ve smyslu bodu 2 této přílohy VOP v rozsahu 365 kalendářních dní při ročním předplatném Online produktu a 183 kalendářních dní při půlročním předplatném Online produktu. Servis je poskytován ode dne spuštění přístupu k zakoupenému Online produktu až do ukončení poskytování Online produktu. Servis je Poskytovatelem poskytován v pracovní dny v časech od 9 do 17 hodin.

3.3. Písemný Servis znamená nárok Uživatele s ročním přístupem k Online produktu na zodpovězení 12 otázek ročně, Uživatele s půlročním přístupem k Online produktu na zodpovězení 6 otázek za půlrok, nejvíce však na 2 otázky měsíčně. Poskytovatel si vyhrazuje právo zaslat odpověď do 14 dnů od přijetí dotazu, a to na e-mailovou adresu Uživatele. Uživatel je povinen formulovat otázky jednoznačně, přesně a srozumitelně a musí se jednat pouze o otázky z oblastí daní a účetnictví. V případě otázek, které svým charakterem nespadají do oblastí daní a účetnictví, si Poskytovatel vyhrazuje právo otázku nezodpovědět. O charakteru otázky rozhoduje Poskytovatel. Poskytovatel si rovněž vyhrazuje právo neodpovídat na otázky, které svojí náročností
a nepřiměřeným rozsahem nespadají do obecného Servisu.

3.4. Online rozhovor a Videorozhovor je poskytovaný na vybraná témata a ve vybraných termínech Poskytovatele.

3.5. Telefonický a chatový Servis je poskytován v pracovních dnech v časech určených Poskytovatelem a dle možností Poskytovatele. Poskytovatel je oprávněn měnit čas poskytování telefonického a chatového Servisu. Poskytovatel je oprávněn neposkytnout telefonický a chatový Servis v případě, že dotaz Uživatele bude Poskytovatelem vyhodnocen jako nenáležející do oblasti odbornosti Poskytovatele nebo v případě složitosti dotazu Uživatele vyžadující obsáhlejší analýzu.

 

 

 

 

 

 

Poznámky pod čarou:

Partneři

cookies24x24  Souhlas s využíváním cookies

Tato webová stránka používá různé cookies pro poskytování online služeb, na účely přihlášení, poskytování obsahu prostřednictvím třetích stran, analýzu návštěvnosti a jiné. V souladu s platnou legislativou prosíme o potvrzení souhlasu, nebo nastavení Vašich preferencí.

Pamatujte, že soubory cookies jsou užitečné pro různá uživatelská nastavení a jejich odmítnutím se může snížit Váš uživatelský komfort.

Více informací.