Rychle všechno dokončit, ať je začátek nového roku s čistým štítem. Konec roku je pro všechna firemní oddělení hektickým obdobím. Účetní se připravují na závěrkové operace, inventury a uzavírání knih. Hlavní slovo ve firemní komunikaci má ale marketingové oddělení. A právě na jejich spolupráci s obchodním a personálním oddělením se podíváme právě teď.
Marketing má na starosti komunikaci a prezentaci firmy uvnitř i navenek. Jeho cílem je utvářet dobré jméno firmy, a to jak u obchodních partnerů, dodavatelů a zákazníků, tak i u svých zaměstnanců. Na konci roku tak spojuje síly s obchodním a personálním oddělením, aby zpříjemnila tento předvánoční čas všem svým zájmovým skupinám.
Když markeťáci a personalisté spojí ruce
Důležitou formou komunikace na konci roku je komunikace firmy směrem ke svým zaměstnancům. Je podstatné, aby se i zaměstnanci cítili, že na ně firma v těchto dnech myslí. Zaměstnanci jsou totiž ti nejdůležitější. Bez nich by firma nefungovala. A na to je třeba pamatovat.
Adventní kalendář jako firemní kultura
Jednou z vhodných prosincových aktivit je tvorba adventního kalendáře. Adventní kalendář nemusí totiž být jednoznačně formou čokoládek. Může naopak zlepšit personální vztahy mezi zaměstnanci a posílit ...