Datum publikace:01.01.2017
Právní stav od:01.01.2017
Právní stav do:31.12.2017
Příloha č. 3
Informace k nové službě zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí e-mailem
Od zdaňovacího období roku 2017 Finanční správa České republiky umožní v rámci klientského přístupu poplatníkům daně z nemovitých věcí využít nové služby spočívající v zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí (dále jen „daň“) prostřednictvím e mailu.
Co služba zasílání údajů pro placení daně obsahuje?
Poplatník, přihlášený k zasílání údajů pro placení daně e mailem, obdrží každoročně před splatností první splátky daně jednu e-mailovou zprávu na jím určenou e-mailovou adresu a v příloze zprávy obdrží kompletní informaci s údaji pro placení daně ve formátu pdf. Tato informace bude obsahovat obdobné údaje, jaké jsou nyní uvedeny na alonži složenky, tj. informace o výši stanovené daně, výši nedoplatku/přeplatku a údaje pro placení daně včetně QR kódu, umožňujícího ...

Proč využívat portál Daně pro lidi?
Prémiový přístup k celému obsahu, funkcím a službám. Ideální pro profesionály - daňaře, auditory a účetní
Více než 35 000 aktuálních dokumentů
100+ videoškolení s top lektory
Odborníci pomáhají denně na e-mailu, online chatu a telefonu
Pravidelné online a video rozhovory
Osobní profil a personalizované funkce
Zákony pro lidi PLUS zdarma, slevy a bonusy
Roční přístup: 12 950 Kč bez DPH (1079 Kč / měsíčně)
Výhody předplaceného přístupu naleznete v části O PORTÁLU
Související předpisy SZČR